Navigatie

 

BESTELLEN:
Hoe veilig is bestellen bij Topjurken?
Absoluut veilig en betrouwbaar. Wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Dat is dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van winkels die producten via internet aanbieden. Aangesloten winkels staan onder toezicht van deze stichting die erkend is door de Consumentenbond.

Moet ik een account aanmaken?
Nee, net al jij, houden wij hier niet van. In slechts 4 kleine stappen is je bestelling afgerond en kunnen wij aan de slag om de order te verwerken.


 

BETALEN
Is jullie afrekenproces beveiligd?
Ja, zodra je bij het afrekenproces persoonlijke gegevens in moet vullen schakel je automatisch over naar een SSL beveiligde betaalpagina. Het internetadres in de adresbalk begint dan ook met https:// (de "s" staat voor "secure", ofwel beveiligd).

Kan ik achteraf betalen?
Nee, op dit moment is deze betaaloptie niet beschikbaar bij Topjurken.

Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?
Wij accepteren de volgende betaalmethodes: iDEAL, Paypal, Creditcard, Visa, Maestro, Mister Cash/Bancontact en handmatige overschrijving. Er is dus altijd wel een veilige betaaloptie die je kunt gebruiken.


 

VERZENDEN
Vanaf welk bedrag is mijn bestelling vrij van verzendkosten?
Tot een orderbedrag van € 100,- berekenen wij € 3,95 bezorgkosten.
Alle bestellingen vanaf €100 verzenden wij gratis binnen Nederland én België.

Geen verzendkosten bij bestelling vanaf € 100,- is mooi, maar komen er nog andere kosten bij?
Nee, net als jij houden wij ook niet van verrassingen achteraf. Vanaf €100 betaal je bij ons dus géén verzendkosten, géén transactiekosten, géén handelingskosten, géén administratiekosten, etc., etc.!


 

LEVERING PAKKET
Ik heb vandaag een artikel besteld, wanneer krijg ik het?
Alle artikelen in de webwinkel van Topjurken zijn op voorraad. Dus wanneer je op werkdagen voor 14 uur besteld wordt het dezelfde dag per DPD verzonden. Echter mocht DPD onverhoopt eerder de pakketten bij Topjurken hebben opgehaald, dan wordt de verzending automatisch doorgeschoven naar de volgende werkdag.


Heb je via e-mail of telefonisch een speciale nabestelling bij Topjurken geplaatst dan zal het pakket direct na binnenkomst naar je verzonden worden. Dit zal enkele werkdagen langer duren.

Mijn bestelling moet naar België, leveren jullie dan net zo snel?
Ja, ook naar België leveren wij doorgaans de volgende werkdag uit of uiterlijk binnen 3 werkdagen.

Kan ik zelf een afleverdag kiezen?
Ja, dit kan. Noteer dan tijdens het bestellen in het venster "eventuele opmerking" (stap 2 - Uw gegevens) welke dag je wenst. Wij zullen je vervolgens laten weten of dit lukt met jouw bestelling.

Kan ik zien wanneer ik mijn bestelling krijg aangeboden?
Ja, je ontvangt een e-mail waarin bevestigd wordt dat uw order is verzonden.

Moet ik de dag van levering de hele dag thuis zijn?
Bij al onze leveringen ontvang je vanuit DPD een e-mail met daarin een tijdvak van levering. Indien je een SMS wenst, noteer dan bij het bestellen in het opmerkingenvenster dat u graag een SMS ontvangt. Deze dienst bieden wij GRATIS aan.

Kan ik bij mijn bestelling ook een tijd aangeven wanneer het product geleverd wordt?
Helaas hebben wij geen invloed op het tijdstip van bezorgen. Wel ontvang je van DPD de pakketgegevens waarmee je het pakket kunt traceren.

Ik was niet thuis toen het pakket afgeleverd werd. Wat nu?
Indien je toch niet in de gelegenheid bent geweest om de bestelling aan te nemen, dan krijg je een kaart in de brievenbus. Op deze kaart staat aangegeven dat je bestelling niet afgeleverd kon worden en word je geïnformeerd wanneer of waar het pakket nogmaals zal worden aangeboden.

Wat doe ik als mijn pakket bij aflevering is beschadigd? 
Maak altijd een melding (liefst met foto) als je pakket is beschadigd. Dan kunnen wij de vervoerder hierop aanspreken. Mocht na het openen ook de inhoud beschadigd zijn dan zorgen wij ervoor dat het artikel wordt vervangen.


 

RETOUREN
Mag ik een product retourneren?
Ja, je kunt je artikelen binnen 14 dagen na levering retourneren.
Retourneren geldt alleen voor artikelen die niet gedragen zijn, geurvrij, (dier)haarvrij is en waarbij de speciale man/vrouw sluiting vast zit aan kledingstuk en label. Je kunt een retour aanmelden via info@topjurken.nl
Is de man/vrouw sluiting verwijdert dan is retourneren helaas niet meer mogelijk. 

Ik heb een artikel geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Is het artikel bij ons aangekomen en door ons goedgekeurd op bovenstaande punten, dan ontvang je het geld altijd binnen 5 werkdagen terug op het rekeningnummer waarmee je hebt betaald.


 

BEREIKBAARHEID
Op welke tijden zijn jullie telefonisch bereikbaar?
Van maandag t/m vrijdag van 9.00u tot 17:30 kun je ons bereiken op 013 - 211 83 88.
Mochten wij op dat moment telefonisch in gesprek zijn of wij zijn niet in de gelegenheid je direct te woord te staan, dan verzoeken wij je jouw telefoonnummer in te spreken. Wij bellen dan zo spoedig mogelijk terug.

Hebben jullie een WhatsApp-dienst?
Ja. Heb je een vraag of opmerking stuur dan een App'je naar 06 - 123 14 535. Joyce zal je vraag snel beantwoorden!

Shop met korting!

Wil jij 5% extra kassakorting ontvangen? Meld je aan voor de e-mailvoordeel en je ontvangt de kortingscode na bevestiging op je scherm!

Betaalmogelijkheden:
iDEAL
Afterpay (achteraf betalen)
Creditcard
Paypal
Vooraf handmatig overmaken
SofortBanking / DIRECTebanking
Bancontact
Bitcoins
Belfius
KBC/CBC

Speciale webshop prijs

© 2018 topjurken | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel